POLITIK FOR TILBAGEBETALING
Returpolitik
Vores politikperiode er 14 dage. Hvis der er gået mere end 14 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en tilbagebetaling eller ombytning, hvis der er gået mere end 14 dage siden dit køb.
For at være berettiget til en returnering skal varen være ubrugt og i samme stand som du modtog den. Varen skal også være i sin originale emballage.
Mange typer produkter kan ikke returneres. Letfordærvelige varer, f.eks. mad, blomster eller magasiner, kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter til intim eller sanitær brug, farlige produkter eller brandfarlige gasser eller væsker.
Andre varer, der ikke kan returneres:
– Gavekort
– Software, der kan downloades
– Visse sundheds- og kropsplejeprodukter.
For at returnere skal du give os en kvittering eller et bevis for købet. Du må ikke returnere dit køb til producenten.
Der er nogle situationer, hvor kun en delvis tilbagebetaling (hvis det er relevant) vil blive foretaget:
– Bøger med synlige tegn på brug.
– CD’er, DVD’er, VHS-bånd, software, videospil, kassetter eller vinylplader, der er blevet åbnet.
– Enhver vare, der ikke er i original stand, er beskadiget eller mangler visse dele af følgende årsager
ikke skyldes en fejl fra vores side.
– Enhver vare, der returneres mere end 14 dage efter levering.
Refusioner (hvor det er relevant)
Når vi har modtaget og kontrolleret de returnerede varer, sender vi dig en e-mail for at bekræfte følgende.
At vi har modtaget den. Vi informerer dig også om vores beslutning om at acceptere eller afvise din anmodning om tilbagebetaling. Hvis din anmodning godkendes, vil din tilbagebetaling blive behandlet, og pengene vil automatisk blive
automatisk overført til dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.
Forsinket eller ingen tilbagebetaling (hvis det er relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget din tilbagebetaling, skal du tjekke din bankkonto igen. Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte
dit kreditkortfirma, da det kan tage et stykke tid, før refusionen er blevet officielt overført.
Derefter skal du kontakte din bank. Der er ofte en behandlingstid, før refusionen er bogført.
Hvis du efter at have fulgt alle disse trin stadig ikke har modtaget en tilbagebetaling, bedes du kontakte os på følgende adresse
på følgende e-mailadresse: contact@kanka-japan.se. Varer, der udbydes til salg (hvis relevant)
Kun varer til normalpris kan refunderes. Udsalgsvarer kan desværre ikke returneres. Ombytning (hvis relevant)
Vi erstatter kun en vare, hvis den er defekt eller beskadiget. Hvis du ønsker at ombytte den til den samme
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du sende os en e-mail på contact@kanka-japan.se, så får du adressen til at returnere den.
Gaver
Hvis den returnerede vare var markeret som en gave på købstidspunktet og sendt direkte til dig, vil du modtage et gavekort til samme værdi som din ordre.
Når du har modtaget den returnerede vare, vil du få tilsendt et gavekort med posten.
Hvis varen ikke var angivet som en gave på købstidspunktet, eller hvis gavegiveren ønskede at modtage varen først og derefter give den til dig, sender vi refusionen til gavegiveren, som vil blive informeret om, at du har returneret varen.
Forsendelse
Du er ansvarlig for at betale forsendelsesomkostningerne for returnering af varen.
Forsendelsesomkostningerne refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, er returforsendelsesomkostningerne som følger.
vil blive fratrukket fra dette beløb.
Afhængigt af hvor du bor, kan ventetiden for at modtage dit ombyttede produkt variere.
Det ombyttede produkt kan afvige fra det originale.
Hvis du sender en vare på over 500 kr, bør du overveje at bruge en leveringstjeneste, der tilbyder følgende.
sporing eller leveringsforsikring. Vi kan ikke garantere, at din returnerede vare når frem til os.